Thursday 5 December 2013

BIRTHDAY CAKE - MOHAMAD FATH LOVES UPIN & IPIN


Kek coklat dengan edible sugar paste print Upin Ipin buat Mohammad Fath bin Faizal. Putera kepada pasangan Emilia dan Faizal dari Bagan Ajam. Cucu saudara kami yang comel dan bijak.. 

Chocolate Moist Cake dan karekter Upin Ipin menjadi pilihan.  Kini edible printed sugar paste Upin Ipin mudah diperolehi dan dijual di kebanyakan kedai confectionary.

Kek Upin Ipin sentiasa mendapat sambutan dariada pelanggan. Berbagai gaya boleh dihiaskan kek menggunakan edible printed image ini dan memudahkan bagi beginner untuk menghias kek mereka. Jika risau buttercream akan mengecewakan beginner boleh menggunakan whipping cream yang banyak dipasaran.  Selamat mencuba bagi peminat hiasan kek.

Walau bagaimana pun, D'Anjung Cake House Bertam Perdana juga menyediakan perkhidmatan menghias kek. Pelanggan boleh membawa kek mereka ke D'Anjung Cake House dan memberi makluat berkatan hiasan yang mereka kehendaki. Kek mereka akan dihias mengikut citarasa di atas kemampuan D'Anjung Cake House.  Kami berbangga dapat menggembirakan orang yang anda sayangi dengan hadiah kek pilihan anda sendiri.

No comments:

Post a Comment